استاندارد بینالمللی برای سیستمهای مدیریت کیفیت است که به سازمانها کمک میکند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند و رضایت مشتری را افزایش دهند.
ISO 14001
Environmental Management Systems
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت زیستمحیطی است که به سازمانها کمک میکند تأثیرات EMS زیست محیطی خود را کاهش بدهند.
ISO 45001
Occupational Health and Safety Management Systems
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی است که به سازمان کمک می کند تا محیط کاری ایمنتری فراهم کنند.
ISO 22000
Food Safety Management Systems
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت ایمنی غذایی است که به سازمان کمک می کند تا ایمنی مواد غذایی در تمام مراحل زنجیره تأمین تضمین کنند.
ISO 27001
Information security Management
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات است که به سازمانها کمک میکند از اطلاعات حساس خود در برابر تهدیدها و خطرات محافظت کنند.
ISO 50001
Energy Management Systems
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت انرژی است که به سازمانها کمک میکند مصرف انرژی خود را بهینه کنند و هزینهها را کاهش دهند.
ISO 13485
Quality management systems
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت کیفیت در صنعت تجهیزات پزشکی است و به تولیدکنندگان کمک میکند تا الزامات قانونی و مقرراتی را رعایت کنند.
ISO 37001
Anti-bribery management systems
استاندارد بینالمللی برای سیستم مدیریت ضد رشوه است که به سازمانها کمک میکند تا از وقوع رشوهخواری جلوگیری کنند.
سایر استانداردها
HACCP
Hazard Analysis and Critical Control Points
یک استاندارد مدیریت ایمنی مواد غذایی است که به شناسایی و کنترل خطرات در فرآیندهای تولید مواد غذایی کمک میکند تا سلامت مصرفکنندگان تضمین شود.
HSE-MS
Health, Safety, and Environment Management System
سیستمی برای مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست است که به سازمانها کمک میکند تا ریسکها را کاهش دهند و عملکرد ایمنی و زیستمحیطی خود را بهبود بخشند.
ISO 10004
Customer Satisfaction Guidelines
استانداردی برای ارزیابی رضایت مشتری است که به سازمانها کمک میکند تا نیازها و انتظارات مشتریان را شناسایی کرده و کیفیت خدمات خود را بهبود دهند.
ISO 10002
Guidelines for Complaints Handling
استانداردی برای مدیریت شکایات مشتریان است که به سازمانها کمک میکند تا شکایات را به صورت مؤثر رسیدگی کرده و رضایت مشتری را افزایش دهند.
ISO 10015
Guidelines for Training
استانداردی برای مدیریت و اجرای آموزش در سازمانها است که به بهبود شایستگی کارکنان و افزایش کیفیت فرآیندها و خدمات کمک میکند.
ISO 30401
Knowledge Management Systems
استانداردی برای سیستمهای مدیریت دانش است که به سازمانها کمک میکند دانش را بهطور مؤثر مدیریت کرده و از آن برای دستیابی به اهداف استراتژیک استفاده کنند.
ISO 37301
Requirements with Guidance for Use
استانداردی برای سیستمهای مدیریت انطباق است که به سازمانها کمک میکند تا الزامات قانونی، اخلاقی و قراردادی را شناسایی و رعایت کنند.
FSSC 22000
Food Safety System Certification 22000
استانداردی برای مدیریت ایمنی مواد غذایی است که بر اساس ISO 22000 طراحی شده و به سازمانها کمک میکند که امنیت و کیفیت مواد غذایی را در زنجیره تأمین تضمین کنند.
ISO 26000
Guidance on Social Responsibility
استانداردی برای مسئولیت اجتماعی است که به سازمانها کمک میکند اصول اخلاقی و پایدار را در فعالیتهای خود رعایت کرده و تأثیر مثبت بر جامعه و محیطزیست داشته باشند.
ISO 21500
Guidance on Project Management
استانداردی برای مدیریت پروژه است که چارچوبها و راهنماییهایی برای برنامهریزی، اجرا و کنترل پروژهها ارائه میدهد تا به اهداف سازمانی دست یابند.
ISO 21001
Educational Organizations Management Systems
استانداردی برای سیستمهای مدیریت سازمانهای آموزشی است که به بهبود کیفیت آموزش و افزایش رضایت یادگیرندگان و سایر ذینفعان کمک میکند.
ISO 22716
Good Manufacturing Practices
استانداردی برای روشهای تولید خوب محصولات آرایشی است که به سازمانها کمک میکند تا ایمنی و کیفیت محصولات آرایشی در فرآیندهای تولید و توزیع تضمین شود.
ISO 56002
Innovation Management System
استانداردی برای مدیریت نوآوری است که به سازمانها کمک میکند فرآیندهای نوآوری خود را بهینه کرده و از فرصتها برای ایجاد ارزش و رشد بهرهمند شوند.
ISO 45003:2021
Occupational health and safety management — Psychological health and safety at work — Guidelines for managing psychosocial risks
استانداردی برای مدیریت سلامت روانی در محیط کار است که به سازمانها کمک میکند عوامل استرسزا و خطرات روانی را شناسایی کرده و رفاه کارکنان را بهبود بخشند.
ISO 41001
Facility Management
استانداردی برای مدیریت تسهیلات است که به سازمانها کمک میکند بهرهوری، کارایی و پایداری محیطهای کاری و تسهیلات خود را بهینه کنند.
ISO 29001
Quality Management System
استانداردی برای مدیریت کیفیت در صنعت نفت و گاز است که به سازمانها کمک میکند عملکرد خود را بهبود بخشیده، ریسکها را کاهش داده و کیفیت محصولات و خدمات را تضمین کنند.